onsdag 21 maj 2014

Papper, papper bara vanligt papper

Ett av mina dåliga samveten har varit alla artiklar som jag har haft liggandes överallt i lägenheten. Och då menar jag verkligen överallt, det är fem års universitetsstudier i artikelform ni ser framför er. Hur många träd som har offrats för min utbildnings skull vill jag just nu inte vet. Men jag har lovat mig själv otaliga gånger att ta tag i röran men det har inte blivit av. Förens nu, plötsligt var gränsen nåd och en stor gul mapp inhandlades. Det tog mig ett par timmar att reda upp i röran, hälfte av artiklarna var inte ihopstansade utan pappren låg lite huller om buller och ett tag kändes det som om jag hittade nya papper vart jag än gick men tillsist var det ordning och reda. Äntligen har jag bättre koll på mina papper. Men ge mig en vecka så skall nog oordningen vara tillbaka...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar