torsdag 16 januari 2014

Bloggen

Redan i december började jag klura på hur jag skall "göra om" bloggen. Med det menar jag hur inläggen skall fördelas, vad jag skall skriva om, vilken typ av inlägg jag vill göra och hurudana bilder som skall illustrera alltihop.  Förändringen behövs eftersom, tja inte ens jag tycker att min blogg är speciellt intressant och då är det jag som skriver inläggen Konceptet är nu sedan länge klart men att få tummen ur och börja, det ni var den största utmaningen.

Om jag lyckas så kommer bloggen att bli mer personlig, innehålla flera bilder och uppdateras varje dag. Men min korta tid som bloggare har lärt mig en sak och det är att bakom varje bra blogg finns en hårt arbetande person. Redan halvtrista och småtråkiga vardagsbloggar kräver en hel del arbete. Jag vill inte alltid tänka på hur många arbetstimmar de intressanta och roliga bloggarna får lägga ner.

Summa summarum jag lever och tänker nu jobba för att min småtrista vardagsblogg  skall bli åtminstone lite mer intressant.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar