fredag 15 november 2013

I-landsproblem



Här är mitt stora Stora problem idag, vilken ska jag välja? Blir det en, blir det två eller tre ? Beslut, beslut ååh dessa beslut ! Jag försöker köpa godis för tågresan och det är så mycket svårare en det borde vara. Redan innan jag gick in i butiken så hade jag bestämt mig men så var min sort slut och då blev det svårt.

idag tar jag tåget norrut för att åka hem och fira min far som fyller jämt. Familjen har jag inte sett sen i augusti så det skall bli kul men resan dit.... Jag är inget bra sällskap på tåg, när jag åker ensam så går det okej men när jag har sällskap förvandlas jag till en grinig tre-åring som inte vill sitta still. Ta i beaktande att tågresan tar nästan fem timmar så förstår ni hur roligt det är att åka tåg med undertecknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar