lördag 23 november 2013

Lördag fortsättning

Sitta på rumpan och rulla tummarna en hel dag är inte riktigt min melodi. Jag gör tappra försök nu som då men det går inte. Efter att ha spendera morgonen och förmiddagen med att göra just ingenting blev resten av dagen mer händelserik.

Jag packade min väska och drog till bibban för att låna böcker-som -jag -inte-måste-tänka-och-analysera-
medan-jag-läser. Andra kallar det skönlitteratur.


Det blev mat inne i stan också. Men ni vet, jag äter först och fotar inte

Staden är pyntad och redo för julshoppingen.

Idag var det julöppningen i Åbo och på vägen till bion sprang vi på en julparad. Jag och sambon tänkte gå och se den nya hunger game filmen men den var slutsåld så det blev inget med det
Lite suddig vild men men

 Jultomtens bil




.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar